მასწავლებელთა დაბალი მოტივაცია საკუთარი პროფესიული განვითარების მიმართ
Keywords:
თანამშრომლობა, მხარდაჭერა, ფასილიტაცია, პროფესიული განვითარება, მოსწავლეთა მიღწევებირეზიუმე
ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევის ანგარიშში ნაჩვენებია ერთი სკოლის მასწავლებელთა დამოკიდებულების ტრანსფორმაცია საკუთარი პროფესიული ზრდის მიმართ. საუბარია სკოლის ბაზაზე, ერთმანეთის დახმარებითა და გამოცდილების გაზიარებით, დირექციის აქტიური და მიზანმიმართული მხარდაჭერით მიღებულ შედეგებზე, თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებაზე, სწორად დაგეგმილ და განხორციელებულ აქტივობებზე, რომლებმაც შეცვალეს სასკოლო ცხოვრება.
გადმოწერა
გამოყენებული ლიტერატურა
mastsavlebeli.ge ვ.უშანგიშვილი 14 დეკემბერი 2015;
ს.ლობჟანიძე-ქართულ კონტექსტში მასწავლებელთა თანამშრომლობაზე მოქმედი ფაქტორები და მათი მართვის შესაძლებლობები;
მასწავლებელთა პროფესიული სქემის გზამკვლევი. I და II ნაწილი;
„პრაქტიკული კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება“. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 2016წ;
სკოლის დირექტორის პრაქტიკული გზამკვლევი. 2011.
სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, სატრენინგო მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;
მასწავლებლის საჭირიოებების დადგენა და პროფესიული განვითარების დაგეგმვა, საკითხავი მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2014;
თ. შალამბერიძე. „როგორ შეუწყობს ხელს კოლეგებთან თანამშრომლობა არაფორმალური განათლების წილის გაზრდას სკოლაში“. კვლევის ანგარიში.
Downloads
გამოქვეყნების თარიღი
კატეგორიები
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.