მასწავლებელთა დაბალი მოტივაცია საკუთარი პროფესიული განვითარების მიმართ

Authors

მანანა ჭიკაძე
სსიპ ქალაქ თბილისის N181 საჯარო სკოლა

Keywords:

თანამშრომლობა, მხარდაჭერა, ფასილიტაცია, პროფესიული განვითარება, მოსწავლეთა მიღწევები

რეზიუმე

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევის ანგარიშში ნაჩვენებია ერთი  სკოლის მასწავლებელთა დამოკიდებულების ტრანსფორმაცია  საკუთარი პროფესიული ზრდის მიმართ. საუბარია სკოლის ბაზაზე, ერთმანეთის დახმარებითა და გამოცდილების გაზიარებით, დირექციის აქტიური და მიზანმიმართული მხარდაჭერით  მიღებულ შედეგებზე, თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებაზე, სწორად დაგეგმილ და განხორციელებულ აქტივობებზე, რომლებმაც შეცვალეს სასკოლო ცხოვრება.

გადმოწერა

გადმოწერის მონაცემები ჯერ არ არის ხელმისაწვდომი.

გამოყენებული ლიტერატურა

mastsavlebeli.ge ვ.უშანგიშვილი 14 დეკემბერი 2015;

ს.ლობჟანიძე-ქართულ კონტექსტში მასწავლებელთა თანამშრომლობაზე მოქმედი ფაქტორები და მათი მართვის შესაძლებლობები;

მასწავლებელთა პროფესიული სქემის გზამკვლევი. I და II ნაწილი;

„პრაქტიკული კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება“. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 2016წ;

სკოლის დირექტორის პრაქტიკული გზამკვლევი. 2011.

სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, სატრენინგო მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;

მასწავლებლის საჭირიოებების დადგენა და პროფესიული განვითარების დაგეგმვა, საკითხავი მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2014;

თ. შალამბერიძე. „როგორ შეუწყობს ხელს კოლეგებთან თანამშრომლობა არაფორმალური განათლების წილის გაზრდას სკოლაში“. კვლევის ანგარიში.

Downloads

გამოქვეყნების თარიღი

November 23, 2022