Low motivation of teachers towards their own professional development: Promotion of professional development of teachers at the school base

Authors

Manana Chikadze
N181 public school of the Tbilisi

Keywords:

Collaboration, support, facilitation, professional development, student achievement

Synopsis

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების საჭიროებების კვლევის ანგარიშში ნაჩვენებია ერთი  სკოლის მასწავლებელთა დამოკიდებულების ტრანსფორმაცია  საკუთარი პროფესიული ზრდის მიმართ. საუბარია სკოლის ბაზაზე, ერთმანეთის დახმარებითა და გამოცდილების გაზიარებით, დირექციის აქტიური და მიზანმიმართული მხარდაჭერით  მიღებულ შედეგებზე, თანამშრომლობითი კულტურის ჩამოყალიბებაზე, სწორად დაგეგმილ და განხორციელებულ აქტივობებზე, რომლებმაც შეცვალეს სასკოლო ცხოვრება.

Downloads

Download data is not yet available.

References

mastsavlebeli.ge ვ.უშანგიშვილი 14 დეკემბერი 2015;

ს.ლობჟანიძე-ქართულ კონტექსტში მასწავლებელთა თანამშრომლობაზე მოქმედი ფაქტორები და მათი მართვის შესაძლებლობები;

მასწავლებელთა პროფესიული სქემის გზამკვლევი. I და II ნაწილი;

„პრაქტიკული კვლევის დაგეგმვა, წარმართვა და შეფასება“. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 2016წ;

სკოლის დირექტორის პრაქტიკული გზამკვლევი. 2011.

სკოლის ბაზაზე მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, სატრენინგო მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი;

მასწავლებლის საჭირიოებების დადგენა და პროფესიული განვითარების დაგეგმვა, საკითხავი მასალა, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2014;

თ. შალამბერიძე. „როგორ შეუწყობს ხელს კოლეგებთან თანამშრომლობა არაფორმალური განათლების წილის გაზრდას სკოლაში“. კვლევის ანგარიში.

Downloads

Published

November 23, 2022